JUNIORRIDDARNA

Sedan ett antal år tillbaka har NGR tillsammans med Anders Månsson målmedvetet satsat på att regelbundet ge möjlighet för Riddarträning.

Kommande inplanerade träningstillfällen är den 8/10 och 22/10.

Träningen riktar sig främst till barn och undomar, men när intresse finns brukar det kunna ges möjlighet till en vuxengrupp också. Det är en kul och lärorik miljöträning i tornelspelsanda.

Vid frågor eller intresse att vara med, ta kontakt med Elisabet Nilsson (NGR) 070-9992868.

Bra att veta inför en riddarträning.

Grundläggande är att du är medlem i Norra Gotland ridklubb. Om du inte provat på Riddarträning förut finns möjlighet att prova på en gång innan du bestämmer dig för att gå vidare med att bli medlem.

Vid varje träningstillfälle sker sedan anmälan direkt till Anders. I samband med att ni hör av er med intresse kan ni läggas till i en messengergrupp där Anders kommunicerar kommande träningstillfällen.

När Anders vet vilka som är anmälda sätter han ihop lämpliga grupper, och lägger ut ett schema för dagen.